Ai accesat un e-mail de Phishing sau un link malițios și ți-ai introdus datele de logare în Internet Banking?
Dacă ai metoda de logare prin SMS OTP și acces la telefonul pe care primești acest cod, resetează-ți online parola de logare, direct în pagina securizată de logare în BT24/Neo BT.
Solicită de urgență blocarea serviciului de Internet sau Mobile Banking BT24/Neo BT, sunând la Call Center (0264 308 028) sau discută cu un consultant în orice unitate BT.
Verifică tranzacțiile împreună cu colegii noștri de la Call Center sau din unitatea BT.
Ai tranzacții pe care nu le recunoști? Atunci aceste tranzacții trebuie anunțate, iar noi încercăm recuperarea sumelor. Te ajută:
- colegii noștri din Call Center (sună-ne la 0264 308 028) sau scrie-ne la BT24@btrl.ro/ neo@btrl.ro (în funcție de ce aplicație folosești);
- consilierii noștri din orice unitate BT.
Apelază, de asemenea, la suport IT specializat pentru verificarea și devirusarea stației/dispozitivului.