Ai încercat NeoBT?

Noul online banking Banca Transilvania, care va înlocui foarte curând actuala platformă.

Din NeoBT, ai acces online la conturile tale și poți face toate operațiunile pe care le faci acum din BT24. În plus, beneficiezi de funcționalități suplimentare.

Kit de prim ajutor

1

Nu-ți mai găsești cardul/ți-ai pierdut cardul? 


Blochează urgent cardul. O poți face prin mai multe modalități:

  • BT Pay/Selectare card/Setări/Blocare card;
  • BT Visual Help (0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Blocare card și solicitare reemitere card);
  • BT24 Mobile Banking/Carduri/Schimbă starea cardului;
  • BT24 Internet Banking/Carduri/Vizualizare card/Modificare stare card.;
  • NeoBT/Produse/Cardurile mele/alegi cardul și apoi opțiunea Blochez/deblochez un card;
  • Sau sună-ne la 0264 308 028, colegii nostri de la Call Center sunt pe poziții 24/7.

Solicită un nou card prin Call Center, direct în BT Visual Help (0264 308 000), când îți faci blocarea sau din orice unitate BT.


Verifică tranzacțiile făcute cu cardul tău. O poți face prin oricare dintre următoarele canale: Call Center, BT Visual Help, BT Pay, BT24 Internet și Mobile Banking, NeoBT sau în oricare sediu al băncii.


Ai tranzacții pe care nu le-ai făcut tu? Acestea pot fi contestate, iar noi încercăm recuperarea sumelor, astfel:

  • înregistrează refuzul la plată în BT Visual Help (sună la 0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Contestare tranzacții);
  • sună-ne la 0264 308 028 (Call Center) sau scrie-ne la contact@btrl.ro;
  • sau te ajută colegii nostri, în oricare unitate BT.
2

Ți-ai pierdut cardul și l-ai blocat deja?


Solicită un nou card prin Call Center, direct în BT Visual Help (0264 308 000), când îți faci blocarea sau din orice unitate BT.


Verifică tranzacțiile făcute cu cardul tău. O poți face prin oricare dintre următoarele canale: Call Center, BT Visual Help, BT Pay, BT24 Internet și Mobile Banking, NeoBT sau în oricare sediu al bancii.


Ai tranzacții pe care nu le-ai făcut tu? Acestea pot fi contestate, iar noi încercăm recuperarea sumelor, astfel:

  • înregistrează refuzul la plată în BT Visual Help (sună la 0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Contestare tranzacții);
  • sună-ne la 0264 308 028 (Call Center) sau scrie-ne la contact@btrl.ro;
  • sau te ajută colegii nostri, în oricare unitate BT.
3

Ți-ai pierdut / ți-a fost furat token-ul pentru Internet Banking sau telefonul pe care aveai instalată aplicația Mobile Banking? Datele de logare ți-au fost compromise?


Dacă ai metoda de logare prin SMS OTP și acces la telefonul pe care primești acest cod, resetează-ți online parola de logare, direct în pagina securizată de logare în BT24/Neo BT.


Solicită de urgență blocarea serviciului de Internet sau Mobile Banking BT24/Neo BT, sunând la Call Center (0264 308 028) sau discută cu un consultant în orice unitate BT.


 Verifică tranzacțiile împreună cu colegii nostri de la Call Center sau din unitatea BT.


Ai tranzacții pe care nu le recunoști? Atunci aceste tranzacții trebuie anunțate, iar noi încercăm recuperarea sumelor. Te ajută:

  • colegii nostri din Call Center (sună-ne la 0264 308 028) sau scrie-ne la BT24@btrl.ro/ neo@btrl.ro (în funcție de ce aplicație folosești);
  • consilierii noștri din orice unitate BT.
4

Ți se pare ca banii din cont s-au terminat prea repede?

E bine să îți verifici tranzacțiile, uite alternativele:


Selectezi din aplicație cardul care te interesează și poți vedea detaliile tranzacțiilor efectuate cu acel card;


Sună la: 0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Conturi și Tranzacții și apoi alegi contul pentru care vrei să vezi tranzacțiile din ultimele 3 zile, inclusiv sumele blocate pe cont (din tranzacții care încă nu s-au decontat);


Faci următorii pași – Produse/Conturile mele sau Cardurile mele/Tranzacții;


Mergi la cardul care te interesează și poți vedea detaliile tranzactiilor efectuate cu acel card prin Apple Pay


Accesezi meniul Conturile mele/Căutare tranzacții;


Afli prin SMS detalii despre fiecare tranzacție făcută cu cardul, câți bani mai ai în cont după o plată cu cardul, dar și când îți intră bani în cont;


Ino, Livia și Raul.

5

Ai primit un e-mail sau un SMS suspect în care ți se solicită date personale, număr de card sau date de logare în Internet Banking BT24/Neo BT, însă nu le-ai introdus?


Anunță-ne de urgență despre acest mesaj (la Call Center 0264 308 028 sau în orice unitate BT). Este posibil să îți solicităm să ni-l trimiți.


Șterge mesajul/SMS-ul respectiv. BT nu îți va solicita niciodată astfel de date prin e-mail/SMS și acestea sunt posibile tentative de fraudă/phishing.

6

Ai accesat un e-mail de phishing sau un link suspect/ malițios și ți-ai introdus datele cardului?

Ți-a cerut cineva datele cardului pe WhatsApp/ pe OLX/ pe diferite rețele de socializare?


Blochează urgent cardul. O poți face prin mai multe modalități:

  • BT Pay/Selectare card/Setări/Blocare card;
  • BT Visual Help (0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Blocare card și solicitare reemitere card);
  • BT24 Mobile Banking/Carduri/Schimbă starea cardului;
  • BT24 Internet Banking/Carduri/Vizualizare card/Modificare stare card.;
  • NeoBT/Produse/Cardurile mele/alegi cardul și apoi opțiunea Blochez/deblochez un card;
  • Sau sună-ne la 0264 308 028, colegii noștri de la Call Center sunt pe poziții 24/7.

Solicită un nou card prin Call Center, direct în BT Visual Help (0264 308 000), când îți faci blocarea sau din orice unitate BT.


Verifică tranzacțiile făcute cu cardul tău. O poți face prin oricare dintre următoarele canale: Call Center, BT Visual Help, BT Pay, BT24 Internet și Mobile Banking, NeoBT sau în oricare sediu al băncii.


Ai tranzacții pe care nu le-ai făcut tu? Acestea pot fi contestate, iar noi încercăm recuperarea sumelor, astfel:

  • înregistreaza refuzul la plată în BT Visual Help (sună la 0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Contestare tranzacții);
  • sună-ne la 0264 308 028 (Call Center) sau scrie-ne la contact@btrl.ro;
  • sau te ajută colegii noștri, în oricare unitate BT.
7

Ai accesat un e-mail de Phishing sau un link malițios și ți-ai introdus datele de logare în Internet Banking?


Dacă ai metoda de logare prin SMS OTP și acces la telefonul pe care primești acest cod, resetează-ți online parola de logare, direct în pagina securizată de logare în BT24/Neo BT.


Solicită de urgență blocarea serviciului de Internet sau Mobile Banking BT24/Neo BT, sunând la Call Center (0264 308 028) sau discută cu un consultant în orice unitate BT.


Verifică tranzacțiile împreună cu colegii noștri de la Call Center sau din unitatea BT.


Ai tranzacții pe care nu le recunoști? Atunci aceste tranzacții trebuie anunțate, iar noi încercăm recuperarea sumelor. Te ajută:

  • colegii noștri din Call Center (sună-ne la 0264 308 028) sau scrie-ne la BT24@btrl.ro/ neo@btrl.ro (în funcție de ce aplicație folosești);
  • consilierii noștri din orice unitate BT.

Apelază, de asemenea, la suport IT specializat pentru verificarea și devirusarea stației/dispozitivului.

8

Ți-ai pierdut telefonul pe care aveai instalată aplicația BT Pay, Apple Pay, Google Pay sau Garmin Pay?


Blochează urgent cardul: sună-ne la 0264 308 028, colegii noștri de la Call Center sunt pe fază 24/7 sau hai în oricare unitate BT.


Verifică tranzacțiile efectuate cu cardul tău, prin oricare din următoarele canale: Call Center, Internet și Mobile Banking BT24/ Neo (dacă mai ai acces) sau în oricare sediu al bancii.


Ai tranzactii pe care nu le recunosti? Atunci aceste tranzactii trebuie anuntate, iar noi incercam recuperarea sumelor. Te ajută:

  • colegii noștri din Call Center (sună-ne la 0264 308 028) sau scrie-ne la BT24@btrl.ro/ neo@btrl.ro (în funcție de ce aplicație folosești);
  • consilierii noștri din orice unitate BT.
9

Ai primit un SMS de la BT cu un cod de verificare pe care nu l-ai solicitat tu?

Ai tranzacții pe care nu le recunoști? Atunci aceste tranzacții trebuie anunțate, iar noi incercam recuperarea sumelor. Te ajută:

  • colegii noștri din Call Center (sună-ne la 0264 308 028) sau scrie-ne la BT24@btrl.ro/ neo@btrl.ro (în funcție de ce aplicație folosești);
  • consilierii noștri din orice unitate BT.
10

Ai găsit bani la bancomat, ce trebuie să faci?

Dacă, de exemplu, ai găsit o sumă în fanta de bani a bancomatului nostru, nu considera că este ziua ta norocoasă. Intră cu banii la colegii noștri din (oricare) agenție, care știu ce au de făcut mai departe. Dacă agenția noastră este închisă, cel mai bine este să anunți poliția.

Cum se poate întâmpla să rămână sume în fanta de bani? Din neatenție. Posibil ca înaintea ta un client să plece de la bancomat fără să finalizeze retragerea/depunerea de bani.

11

Ai găsit un card al altei persoane?

Te rugăm să ne anunți de urgență (0264 308 028, Call Center) sau intră la oricare dintre sediile noastre pentru a-l prelua colegii noștri.