Ai încercat NeoBT?

Noul online banking Banca Transilvania, care va înlocui foarte curând actuala platformă.

Din NeoBT, ai acces online la conturile tale și poți face toate operațiunile pe care le faci acum din BT24. În plus, beneficiezi de funcționalități suplimentare.

BT Help

Raspunsuri la cele mai solicitate informatii despre banking.

Actiuni rapide

Daca nu vizualizezi noul design BT 24, urmeaza pasii de mai jos, in functie de browserul pe care il folosesti. 

Pentru sistemul de operare Windows:

Google Chrome

- Apasa pe icon-ul ChromeSettingsdin partea dreapta, sus > More Tools;

- Selecteaza optiunea Clear Browsing Data;

- Se va deschide un pop-up, de unde alegi perioada de timp: All time;

- Bifeaza sectiunile Cached images and files si Clear Browsing History;

- Apasa butonul Clear data;

- Inchide si redeschide browser-ul.

PasiChrome


Mozilla Firefox

- Click pe icon-ulMozillaSettingsdin partea dreapta sus > Options;

- Click pe optiunea Privacy & Security din partea stanga a ecranului > History > Clear your recent history;

- Se va deschide un pop-up, de unde alegi perioada de timp pentru care doresti sa golesti cache-ul;

- Selecteaza optiunea pentru Cookies, Cache;

- Apasa pe butonul Clear Now;

- Inchide si redeschide browser-ul.

Pentru sistemul de operarare MacOs

1. Google Chrome

-  Apasa pe meniul Chrome;

- Selecteaza Clear Browsing Data;

- Se va deschide un pop-up, de unde selectezi Cookies and other site and plug-in data + Cached images and files;

-  Apasa pe Clear Browsing Data;

- Inchide si redeschide browser-ul.

2. Safari

- Apasa pe meniul safari, din partea stanga-sus a ecranului;

- Selecteaza optiunea Preferences > Privacy;

- Apasa pe butonul Manage Website Data;

- Selecteaza optiunea Remove all;

- Se va deschide un pop-up de unde selectezi Remove Now;

- Inchide si redeschide browser-ul.

3. Firefox

- Selecteaza butonul History > Clear Recent History;

- Se va deschide un pop-up. Selecteaza Time Range to clear > Everything;

- In sectiunea Details, selecteaza optiunile Cookies and Cache;

- Apasa pe Clear Now;

- Inchide si redeschide browser-ul.

Simplu, cât ai zice „BT Visual Help”. Tot ce ai de făcut este să accesezi platforma BT Visual Help, iar mai apoi să urmezi pașii de mai jos:

⠀Te autentifici în platformă;


⠀Alegi din meniu opțiunea Contestare tranzacții”;


⠀Selectezi motivul contestării și iei la cunoștiintă toate aspectele, pentru a fi tot timpul bine informat.


Iar dacă vrei să afli mai multe detalii, ți-am pregătit toate informațiile despre cum stă treaba cu refuzul la plată direct pe Blogul BT.  😉

În această situație ai mai multe opțiuni:

⠀Ceri emiterea lui online:

⠀fie din platforma BT24 Internet Banking;

⠀fie din aplicația BT24 Mobile Banking.

⠀Vii cu actul de identitate în oricare dintre unitățile BT și ceri unul nou;

⠀Ne suni la numărul 0264 308 028, iar colegii noștri din Call Center* te vor ajuta în cel mai scurt timp. 


Iată cum poți face mai exact acest lucru prin BT24 Mobile Banking:

Video BT24 Mobile Banking: Pasii ce trebuie urmati daca ti-ai uitat codul PIN


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătura cu noi.

E mai simplu decat pare.  😅

Prima de asigurare este de fapt pretul asigurarii.  

Cu alte cuvinte, este suma pe care tu o platesti celor care iti ofera o asigurare (compania de asigurari) in schimbul obligatiei de a-ti plati despagubiri in cazul producerii unuia dintre evenimentele impotriva carora te-ai asigurat.  👍

Ca să instalezi BT Pay și să te bucuri de tot ce are aplicația de oferit, trebuie să:

⠀Ai un smartphone cu o versiune minimă a sistemului de operare: Android – 7.0 sau iOS – 13.0, iar treaba e pe jumătate gata!

⠀Deții unul sau mai multe carduri BT, înregistrate în app;

⠀Descarci BT Pay din Google PlayHuawei App Gallery sau App Store;

⠀Fii conectat la internet;

⠀Te asiguri ca ai un număr de telefon valid înregistrat în evidențele BT la deschiderea relației de afaceri cu banca. 😊

Întâi de toate, asigură-te că ai serviciul Neo BT activ.

Trebuie să urmezi pașii de mai jos:

Pasul : La prima logare în NeoBT ai nevoie de ID-ul de logare și parola pe care le folosești când te loghezi în BT24 Internet Banking;

Pasul : Introduci codul de activare primit prin SMS. De siguranță, verifică primele 2 cifre din codul primit prin SMS și primele 2 cifre din ecranul de activare/logare. Sunt la fel? Dacă nu sunt identice, nu adăuga codul și sună-ne la 0264 308 080;

Pasul : Definești o nouă parolă pentru NeoBT Internet Banking. Parola trebuie să conțina minimum 8, maximum 32 de caractere, din care obligatoriu un caracter special;

Pasul : Îți definești apoi un PIN cu care te loghezi în aplicația mobilă;

Pasul : Te loghezi în NeoBT Mobile Banking cu ID-ul de logare și cu PIN-ul aplicației;

Pasul : Introduci codul primit prin SMS. La fel, asigură-te că primele două cifre sunt identice. Dacă nu sunt identice, nu adăuga codul și sună-ne la 0264 308 080

Șiii… Bun venit în #neobanking! 👍

Fie ca ti-ai uitat parola sau doresti pur si simplu sa o schimbi, ai mai multe metode in care poti face asta:

⠀Prin aplicatia BT24 Mobile Banking: din meniul Acasa sectiunea Optiuni rapide, acceseaza rubrica Schimb parola BT24. 

⠀Prin aplicatia BT24 Internet Banking:

acceseaza sectiunea „Mi-am uitat parola” din pagina de logare BT24. Trebuie sa iti scrii numele si prenumele, ID-ul de logare* si CNP-ul, pentru a ne asigura ca esti chiar tu.

primesti o parola temporara pe care te sfatuim sa o introduci manual nu cu copy / paste.

mai e nevoie sa adaugi codul de verificare si sa selectezi Schimba parola iar mai apoi treaba e super simpla!

⠀Si, bineinteles, poti sa soliciti reemiterea parolei si in orice unitate BT, gratuit si rapid.


Poti schimba parola o data la 24h.


* In cazul in care nu mai stii ID-ul tau de logare, tine minte ca acesta este format din codul CIF, alaturi de 2 initiale: 

⠀prima este a numelui tau de familie;

⠀iar urmatoarele sunt initialele prenumelui tau.

Iti eliberam gratuit un extras de cont pentru lunile precedente. Pentru luna in curs te costa 1 RON, iar pentru duplicate costul este 3 RON / duplicat.  🙂

Il poti solicita gratuit, din aplicatia BT Visual Help, sunand la numarul 0264 308 000

Accesezi apoi link-ul primit prin SMS iar, din meniul principal, selectezi sectiunea Solicitare extras.  😉

Ce este IBAN-ul?

IBAN-ul reprezinta codul unic utilizat pe plan international pentru a identifica contul unui client, deschis la o banca comerciala.  🔐

Codul IBAN este preluat din limba engleza si reprezinta abrevierea de la „International Bank Account Number”.


Cum pot afla codul IBAN?

Poti obtine codul IBAN simplu si rapid prin urmatoarele modalitati:

⠀Prin wallet-ul bancar BT Pay

accesezi aplicatia si selectezi cardul aferent contului pentru care vrei sa afli IBAN-ul;

apesi pe butonul Setari (e din dreapta-sus, simbolizat prin ) si apoi optiunea Detaliile cardului

Odata parcursi pasii anteriori, o sa ai afisat IBAN-ul in ultimul rand.

⠀Prin BT Visual Help

suni la 0264 308 000 de pe numarul de telefon inregistrat la banca si acceseaza link-ul primit prin SMS;

apoi, pentru a vizualiza IBAN-ul conturilor curente si de card, acceseaza sectiunea Conturi si tranzactii din meniul principal. 

Tot din BT Visual Help poti descarca lista IBAN-urilor (document pe care il prezinti anumitor institutii pentru a incasa sume). 

Ca sa faci asta trebuie sa selectezi din meniul principal #bankingdeacasa si apoi Afla lista IBAN-urilor tale.

Livia de la BT iti trimite IBAN-ul conturilor curente si conturilor de card prin SMS:

suni la 0264 308 028 si apesi tasta 0;

creeaza-ti cont si apoi solicita IBAN-ul. 

Cu Livia de la BT poti interactiona si pe Facebook sau Skype unde trebuie sa introduci CIF-ul si codul OTP primit prin SMS pentru autentificare, iar apoi poti solicita IBAN-ul.

⠀Prin intermediul platformei BT24 Internet Banking

 logheaza-te in aplicatie cu datele tale, iar codul IBAN va fi vizibil pe prima pagina a acesteia, in dreptul cardului / cardurilor tale, sub textul „Conturile mele”.

⠀Cu ajutorul platformei BT 24 Mobile Banking

logheaza-te in aplicatie cu datele tale sau cu amprenta, iar codul IBAN va fi afisat in prima pagina („Acasa”) in dreptul cardului / cardurilor tale, sub textul de bun venit.

⠀Prin Neo App

logheaza-te in aplicatie cu datele tale sau cu amprenta si selecteaza contul pentru care doresti IBAN-ul;

apoi acceseaza sectiunea Detalii pentru a-l vizualiza.

⠀Prin Neo Web:

logheaza-te in aplicatie cu datele tale iar in sectiunea Conturi vei vizualiza IBAN-urile conturilor tale curente.

⠀Prin e-mail:

la adresa: contact@btrl.ro, unde unul dintre colegii nostri te va ajuta.

⠀La orice unitate BT

vino cu actul de identitate in original la o unitate BT si solicita lista IBAN-urilor sau un extras de cont.

⠀Prin Call Center*:

iti putem trimite IBAN-ul prin SMS sau lista IBAN-urilor prin e-mail. Ne poti contacta la numerele de telefon: 

0264 308 028  (apelabil din orice retea nationla sau internationala);

⠀sau *8028   (apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila).


Adnotari:

* Accesand pagina „Call Center, poti vedea in timp real:

⠀cati clienti discuta deja telefonic cu colegii nostri;  

⠀cate persoane ne-au sunat si asteapta sa fie preluati; 

⠀care este timpul mediu de asteptare pentru a intra in legatura cu noi.

Intrebari populare

Daca nu vizualizezi noul design BT 24, urmeaza pasii de mai jos, in functie de browserul pe care il folosesti. 

Pentru sistemul de operare Windows:

Google Chrome

- Apasa pe icon-ul ChromeSettingsdin partea dreapta, sus > More Tools;

- Selecteaza optiunea Clear Browsing Data;

- Se va deschide un pop-up, de unde alegi perioada de timp: All time;

- Bifeaza sectiunile Cached images and files si Clear Browsing History;

- Apasa butonul Clear data;

- Inchide si redeschide browser-ul.

PasiChrome


Mozilla Firefox

- Click pe icon-ulMozillaSettingsdin partea dreapta sus > Options;

- Click pe optiunea Privacy & Security din partea stanga a ecranului > History > Clear your recent history;

- Se va deschide un pop-up, de unde alegi perioada de timp pentru care doresti sa golesti cache-ul;

- Selecteaza optiunea pentru Cookies, Cache;

- Apasa pe butonul Clear Now;

- Inchide si redeschide browser-ul.

Pentru sistemul de operarare MacOs

1. Google Chrome

-  Apasa pe meniul Chrome;

- Selecteaza Clear Browsing Data;

- Se va deschide un pop-up, de unde selectezi Cookies and other site and plug-in data + Cached images and files;

-  Apasa pe Clear Browsing Data;

- Inchide si redeschide browser-ul.

2. Safari

- Apasa pe meniul safari, din partea stanga-sus a ecranului;

- Selecteaza optiunea Preferences > Privacy;

- Apasa pe butonul Manage Website Data;

- Selecteaza optiunea Remove all;

- Se va deschide un pop-up de unde selectezi Remove Now;

- Inchide si redeschide browser-ul.

3. Firefox

- Selecteaza butonul History > Clear Recent History;

- Se va deschide un pop-up. Selecteaza Time Range to clear > Everything;

- In sectiunea Details, selecteaza optiunile Cookies and Cache;

- Apasa pe Clear Now;

- Inchide si redeschide browser-ul.

Primul pas este să activezi BT24 Internet Banking într-o unitate BT. Costul abonamentului pentru acest serviciu este de doar 1 leu / lună.  🙂

După ce te loghezi în platformă vei putea vizualiza tranzactiile accesând meniul „Conturile mele secțiunea Căutare tranzacții.

Sau poți face asta gratuit prin aplicația BT Visual Help! Suni la numărul 0264 308 000, iar din meniul principal selectezi secțiunea Conturi și tranzacții

Vezi istoricul tranzacțiilor pentru fiecare cont curent BT pe 3 zile.  😃

Simplu, cât ai zice „BT Visual Help”. Tot ce ai de făcut este să accesezi platforma BT Visual Help, iar mai apoi să urmezi pașii de mai jos:

⠀Te autentifici în platformă;


⠀Alegi din meniu opțiunea Contestare tranzacții”;


⠀Selectezi motivul contestării și iei la cunoștiintă toate aspectele, pentru a fi tot timpul bine informat.


Iar dacă vrei să afli mai multe detalii, ți-am pregătit toate informațiile despre cum stă treaba cu refuzul la plată direct pe Blogul BT.  😉

În această situație ai mai multe opțiuni:

⠀Ceri emiterea lui online:

⠀fie din platforma BT24 Internet Banking;

⠀fie din aplicația BT24 Mobile Banking.

⠀Vii cu actul de identitate în oricare dintre unitățile BT și ceri unul nou;

⠀Ne suni la numărul 0264 308 028, iar colegii noștri din Call Center* te vor ajuta în cel mai scurt timp. 


Iată cum poți face mai exact acest lucru prin BT24 Mobile Banking:

Video BT24 Mobile Banking: Pasii ce trebuie urmati daca ti-ai uitat codul PIN


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătura cu noi.

Da, se poate. 😃

Poți face această cerere în Call Center 0264 308 028 sau 0264 303 003 și în cadrul unui mesaj securizat trimis prin Internet Banking. 

În cadrul apelului la telefon, vei fi identificat, informat de taxe și îți vom prelua datele de expediere.

Cardurile pe care le putem trimite în străinatate sunt următoarele:

➤⠀cele emise în unitățile BT

➤⠀cele reemise la cerere

➤⠀cele emise prin NeoCont

➤⠀cele reemise la scadență

BT Digital

Soluții digitale sau mai exact app-uri, pentru tine și pentru firma ta, de care ai nevoie ca să te bucuri de tot banking-ul direct pe telefon.