- Date identificare
- Verificarea identitatii
- Alege pachet
- Confirma pachet
- Semneaza pachet
Nota de informare privind prelucrarea datelor personale pentru setarea exclusiv online a pachetelor de cont curent pentru clienti BT persoane juridice
BANCA TRANSILVANIA S.A. (in continuare “banca” sau “BT”) institutie de credit, persoana juridica romana, cu datele de identificare si contact prezentate in sectiunea III din Nota de informare generala privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal apartinand Clientilor BT, ofera persoanelor juridice care sunt deja clienti BT (in continuare si “companii”) la momentul initierii procesului online posibilitatea de a contracta exclusiv online unele servicii/produse bancare tranzactionale (denumite in continuare “pachete PJ”). In acest context, BT prelucreaza date personale ale clientilor BT care sunt:
- reprezentanti ai clientilor persoane juridice care solicita contractarea online a pachetelor PJ,
- persoanele juridice de tipul P.F.A., I.I., forme individuale de exercitare a unor profesii liberale
Daca esti un astfel de client BT, in nota generala indicata mai sus, care este parte integranta din Politica de confidentialitate BT de pe site-ul www.bancatransilvania.ro, regasesti detalii despre prelucrarea datelor tale personale in contextul relatiei de afaceri pe care persoana juridica pe care o reprezinti o are stabilita cu banca, despre destinatarii datelor tale, perioada de stocare a acestora, informatii despre drepturile de care beneficiezi in legatura cu prelucrarea datelor, despre modalitatile in care poti sa ti le exerciti sau despre cum poti contacta responsabilul cu protecția datelor desemnat de BT (DPO BT).
Cand aplici pentru contractarea online a unui pachet PJ iti vom prelucra datele personale in mai multe scopuri si temeiuri legale, noi singuri - ca operator exclusiv al datelor- sau, dupa caz, impreuna cu alti operatori asociati noua. Te informam despre aceasta prelucrare in cele ce urmeaza:
Ca sa ne asiguram ca tu esti reprezentantul companiei, care are dreptul sa contracteze pachetul PJ, este nevoie sa iti verificam identitatea si calitatea. De aceea, mai intai vom verifica daca numarul tau de telefon corespunde celui declarat la BT de reprezentantul companiei pentru care doresti activarea pachetului PJ. Apoi, avem nevoie sa verificam actul tau de identitate. Cand soliciti contractarea unui pachet de cont curent pentru compania ta intr-o unitate BT, iti verificam identitatea pe baza actului de identitate prezentat in original. In mediul online nu avem aceasta posibilitate, asa incat - in vederea aplicarii masurilor de cunoastere a clientelei - dorim sa te identificam la distanta, utilizand mijloace video. In cadrul acestui proces de identificare este nevoie sa realizam fotografii si/sau capturi cu imaginea ta si a documentului tau de identitate. Pentru aceasta vom avea nevoie de acordul tau.
De asemenea, in procesul de identificare la distanta folosim o metoda care ne asigura cine este persoana care doreste sa parcurga fluxul, asa incat sa putem preveni eventuale tentative de frauda si sa ne indeplinim obligatiile legale de verificare a identitatii pentru cunoasterea clientelei. Nu vom putea utiliza insa aceste date fara consimtamantul tau explicit. Daca vei alege sa iti exprimi acest acord, te rugam sa bifezi casuta din dreptul textului “sunt de acord cu prelucrarea datelor mele biometrice” din platforma.
Inainte de a hotari liber daca doresti sa iti exprimi acest consimtamant explicit, iata ce presupune utilizarea datelor tale biometrice:
- va trebui sa prezinti cartea de identitate (“CI”) in fata camerei dispozitivului pe care il folosesti (necesita acces la camera foto). Imaginea ta va fi preluata automat din CI
- te misti in fata camerei si iti faci un selfie (necesita acces la camera foto)
- un instrument de recunoastere faciala va detecta fata ta in poza din CI si in selfie-ul realizat, va identifica in cele doua imagini - prin mijloace automate- caracteristici precum: varsta estimata, emotiile, sexul, atitudinea, zambetul, si alte repere ale fetei, pe care le va compara si va verifica probabilitatea ca cele doua fete sa apartina aceleiasi persoane. In urma procesului de comparare automata, instrumentul de recunoastere faciala va emite un scor de “incredere”, determinand probabilitatea ca fata din cele doua imagini sa apartina aceleiasi persoane. Daca nu te simti confortabil sa iti fie prelucrate datele biometrice, nu e nicio problema, poti sa soliciti contractarea pachetului PJ in orice unitate BT.
Vom prelua automat o parte din datele CI-ului pe care il arati camerei, printr-un proces de recunoastere optica a caracterelor (OCR), si vom verifica daca ele corespund cu datele actului tau de identitate inregistrat in evidentele bancii.
Daca in urma parcurgerii acestor pasi ne convingi ca esti tu, vei putea sa initiezi procesul de activare a pachetului PJ. In cazul in care nu ai trecut acest mic test sau daca nu esti de acord cu prelucrarea datelor biometrice, cu procesul de identificare la distanta prin mijloace video, cu realizarea de fotografii si/sau capturi ale imaginii tale si ale documentului tau de identitate in cadrul acestui proces de identificare, nu vei putea finaliza procesul online, dar poti sa contractezi un pachet de cont curent pentru compania ta in orice unitate BT.
In cazul in care vei intampina dificultati in procesul online de contractare a pachetelor PJ, ne dorim sa te putem contacta pentru a-ti oferi sprijinul necesar si pentru a ne comunica ce probleme au aparut. Te vom suna insa, doar daca si tu vrei. Prin bifarea casutei corespunzatoare, iti exprimi consimtamantul in acest sens.
Este si in interesul nostru ca tu sa fii multumit de serviciile BT pe care le folosesti pentru afacerea ta. De aceea, vom analiza automat tranzactiile pe care persoana juridica le-a realizat in BT in ultimele 3 luni, ca sa iti prezentam cel mai avantajos pachet PJ. Nu esti obligat sa alegi pachetul PJ pe care ti-l recomandam in urma analizei, ci poti opta pentru orice alt pachet pe care il doresti.
Pachetele PJ includ produse si servicii pentru activarea carora folosim informatii care sunt, dupa caz, date personale: IBAN al contului curent din care se va percepe pretul pachetului, numar de telefon al reprezentantului legal pentru serviciul BT Alert si pentru transmiterea parolei unice (SMS-OTP) de logare in internet banking, adresa de e-mail a reprezentantului legal pentru transmiterea datelor de logare in internet banking si a documentelor contractuale pentru pachetul PJ ales, adresa postala pentru livrarea cardului, datele din actul de identitate (nume, prenume, CNP, serie si numar), precum si datele de contact- numar de telefon si adresa de e-mail pentru emiterea certificatului digital care iti permite sa semnezi electronic documentele contractuale.
Adresa de e-mail pe care o vei folosi in procesul online de activare a pachetului PJ este foarte important sa fie corecta, actuala si sa iti apartina. De aceea, te vom ruga sa o validezi. In cazul in care declari si validezi o alta adresa de e-mail decat cea pe care o ai declarata la BT, te rog sa ai in vedere ca ea va fi actualizata si folosita ca adresa de mail in relatia ta cu Banca Transilvania, atat in legatura cu calitatea ta de reprezentant al persoanei juridice, cat si in alta calitate, daca detii o asemenea alta calitate (ex: client persoana fizica titular de cont, reprezentant sau imputernicit al unui alt client persoana fizica sau juridica).
Pentru a finaliza acest proces de aplicare online, va fi necesar sa semnezi cu semnatura electronica calificata documentatia aferenta. Emiterea si utilizarea pentru semnare a certificatului digital nu presupune costuri pentru tine, insa este necesar ca BT si Namirial S.p.a. – furnizorul de servicii de incredere cu care colaboram- sa prelucreze in acest scop, in calitate de operatori asociati date personale ce te privesc si care sunt necesare pentru emiterea acestei semnaturi electronice. In acest scop, numele, prenumele, CNP, datele CI (serie si numar, tip act, autoritate emitenta, data emiterii si a expirarii), tara de rezidenta si numarul tau de telefon vor fi transmise de BT catre Namirial S.p.a. Acest operator le va prelucra in principal pentru aducerea la indeplinire a scopurilor sale legate de cunoasterea clientelei si pentru emiterea si gestionarea certificatului digital, precum si pentru alte scopuri prezentate detaliat in nota de informare privind prelucrarea datelor personale care iti va fi afisata pe parcursul procesului online din partea Namirial S.p.a.
BT impreuna cu Namirial S.p.a. au stabilit conditiile in care aceasta prelucrare se realizeaza. Cu privire la datele prelucrate in acest scop poti sa iti exerciti drepturile fie la BT, fie la partenerul nostru. Detalii despre acest partener si despre prelucrarea datelor in vederea emiterii certificatului digital iti vor fi prezentate in cadrul acestui proces online, in nota de informare distincta a partenerului nostru.